Nuus

Gesin vervolg tandarts wat per ongeluk 'n mond van vyf jaar oud aan die brand steek

Gesin vervolg tandarts wat per ongeluk 'n mond van vyf jaar oud aan die brand steek



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

'N Jaar nadat 'n vyfjarige Las Vegas-meisie se mond na bewering tydens 'n fratsongeluk by 'n pediatriese kantoor aan die brand gesteek is, het die gesin van die kind 'n wanpraktyk aanhangig gemaak.

Volgens mediaberigte het Howard Kane verlede jaar sy dogter na dr. Deep Karan Dhillon van die kliniek vir tandheelkunde en ortodonsie in Just For Kids geneem om verskeie krone op haar tande te plaas.

Die kind was onder algemene narkose, terwyl die tandarts 'n diamantboor, 'n algemene tandheelkundige instrument, gebruik het om die kind voor te berei op die operasie.

VERWANTE: HIERDIE INNOVATIEWE GEREEDSKAP KAN DIE ANTWOORD OP PYNVRYE TANDUITTREKKINGS WEES

Tandheelkundige instrument veroorsaak 'n vonk en lei tot vuur

Tydens die voorbereidings is 'n vonk met die tandheelkundige instrument vervaardig, wat veroorsaak het dat die katoen in die keel van die kind vlam vat. Die brand het glo een of twee sekondes geduur.

Die voorval het daartoe gelei dat die meisie vier dae in die hospitaal opgeneem is. Sy het na bewering brandwonde en beserings aan haar epiglottis, keel, tong, mond, lippe en gebiede rondom haar mond opgedoen, berig die Las Vegas Review Journal, met verwysing na die hofstukke.

Die gesin voer aan dat die beserings permanent kan wees en ongeskik kan wees. Volgens die verslag is daar minstens $ 15,000.

Stuur 'n boodskap

"As u hierdie prosedures volg, kan u soms die perfekte storm hê, en sonder die nodige voorsorgmaatreëls kan 'n gevaar ontstaan," het Alison Brasier, 'n advokaat van die gesin, aan NBC News gesê. "Ons wil ouers bewus maak en ook verantwoordelikheid verhoog, nie net by hierdie tandarts nie, maar ook by ander sodat dit voorkom dat dit met 'n ander kind gebeur."

Die voorval wek groot kommer onder ouers, maar kenners beklemtoon dat dit 'n fratsongeluk was en nie 'n algemene gebeurtenis nie.


Kyk die video: Man in brand door verkeerd gebruik taser - RTL NIEUWS (Augustus 2022).